Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Hockeyzombies!!!

    Här kommer en snabb sammanfattning av dagen!

    Japp, det har varit en massa showträning även idag men först var det vanlig träning. Hade problem med att hitta tajmingen i hoppningen idag men mot slutet av passet kändes det ändå som om jag var på rätt väg. Gjorde ett riktigt bra trippel salchow-försök! :)

    Men ikväll åkte vi mumienumret från isshowen på Örebro Hockeys sista A-lagsmatch för säsongen. Detta nummer är något av det bästa och roligaste vi någonsin har gjort!!! :D Fast det kändes som om de största samtalsämnena ikväll var att brandlarmet gick på Behrn Arena och mitt tuperade hår! :P Enligt vissa verkar mitt hår ha varit anledningen till att brandlarmet utlöstes! XD Och något speciellt verkade det ju vara med håret när man kommer ut från omklädningsrummet och en hockeysnubbe tittar på en med gigantiska ögon och säger "Åååå, (censur)!!!!!!!". Hahahaha jag älskar att ha kort hår så man kan få det att stå rakt upp när det behövs!

    Ja, det här var en riktigt rolig kväll så nu blir det lite glass innan jag kryper till kojs!


    Godnatt, mina vänner och bekanta! Sov gott, sockertopp!


    Här kommer lite bilder från kvällen:

    Tydligen så är mitt nya smeknamn Dynamit-Harry! ;)

    Om blickar kunde döda så skulle din ha slaktat hela Örebro, Elise! ;)

    Emo-moment!



    Tränar på zombieblicken!

    Vi är så lika, jag och min lillasyster Sarah! <3

    Läskigt foto på hög nivå!

    Mina mumievänner! :D

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback