Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Bara timmar kvar nu...

    När jag börjar att skriva detta inlägg så är det exakt 21 timmar kvar till premiären av IT'S SHOWTIME ON ICE 2012!!!

    I år och månader har vi väntat, tränat och slitit och nu är det bara timmar kvar! Jag känner att adrenalinet börjar pumpa och är bara så glad att jag ska få dela den här upplevelsen med alla fina tjejer och killar som jobbat så hårt för att det här ska bli en helt AWESOME upplevelse för publiken. Ikväll är det generalrep! Så taggad så det finns inte!!! Och imorgon kl 9:00... Då smäller det!!!!!!!!!!! DÅ ÄGER VI HALLEN!!!!!!!!!!! :D :D :D

    Skickar nu en sista uppmaning: Ni som inte har köpt biljetter än, ni missar en oförglömlig show och lär ångra er för resten av era liv om ni inte tar ert förnuft till fånga och går till Behrn Arena imorgon kl 19:00 eller på lördag kl 12:00 och 16:00, köper er en biljett, sätter er på en bekväm stol och låter er underhållas!!! GÖR DET!!!

    Tror inte jag kommer hinna att blogga något de närmaste dagarna så en hel sammanfattning av denna otroliga upplevelse kommer på söndag tillsammans med massa bilder och annat smått och gott!!!

     

    Så... Ladies and Gentlemen... The curtain rises... THE GAME IS ON!!!!!!!!!!!!


    Tjena mitt bena, skridskoskena!!! :D

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback