Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Mer sömn, mer redigering och mer entertainment!!!

    Ett kort kvällsinlägg för att sammanfatta dagen!
    Först och främst så börjar jag bli lite orolig för min dygnsrytm. Senaste dagarna har jag släckt lampan 01:30 och sen legat ytterligare ett par okända minuter innan jag tillslut somnat. Har brukat kunna vakna av mig själv typ kl 9:00 men i måndags blev det 11:30... :S Så nu är det dags att börja ställa klockan igen! Och igår la jag mig i sängen kl 22:00. "Yes, jag är i säng tidigt!" tänkte jag men sen så fastna man på facebook-chatten med diskussionspartner så nä nä, klockan blev 01:30 igen... Tack så himla mycket, Elise! ;)
    Dagen har inte varit så särskilt innehållsrik. Gick upp och började redigera isshowsfilmen nästan direkt på morgonen. Jag har kommit en liten bit på vägen nu i alla fall men det är fortfarande en hel del kvar men en sak måste jag säga: Jag har fått förmånen att få se isshowen på film nästan först av alla och tjejer... VI VAR GRYMMA!!! :D :D :D

    Dessutom fick jag idag min leverans från cdon.com som jag beställde igår förmiddag! :) "Vilken service!" tänkte jag enda fram tills jag upptäckte att i paketet låg inte bara min beställning utan också en DVD-box av TV-serien "White Collar" (Någon som vet vad det är för serie??? :O) beställd av en kvinna från Lidköping. Hmm får reklamera den imorgon för någonstans i Lidköping sitter det en person som säkert väldigt gärna hade velat haft sin DVD-box att titta på nu!

    Jag får i alla fall gotta mig i mina beställningar ikväll! Säsong 2... Here I come!!! :D

    Slutligen, jag hade faktiskt aldrig hört Lana Del Reys "Born To Die" innan jag i förrgår hörde en cover av den och SHIT alltså!!! Jag tror jag är kär i den här killen!!! Lana Del Rey - Born To Die (Cover by Eli Lieb)

    Eli Lieb... Det namnet ska jag komma ihåg! ;)

     

    Ha det najs, alla! :D

     



    Kommentarer
    Postat av: Elise

    Ouuups!! Ska alltså inte svara när du skriver till mig efter 00.00 på nätterna ;) haha

    2012-04-28 @ 00:35:07
    URL: http://elisefis.blogg.se/
    Postat av: Bea

    Hahahaha! Ja precis! Du måste hjälpa mig att ta mig ur this madness! XD

    2012-04-28 @ 08:53:18
    URL: http://bmrhskating.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback