Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Påskafton, en vecka till isshow och mesiga hockeyjuniorer!!!

    Börjar med att önska er alla en GLAD PÅSK såhär på påskafton!!!

    Tack och lov så är det fint väder ute jämfört med igår då det plötsligt blev vinter igen! Men idag är våren sig lik igen. :)

    Veckan har bestått av vad som känns som 50 miljoner timmar träning till showen och nu är det mindre än en liten sketen vecka kvar!!! Ahhhhhh!!! I torsdags så repeterade vi hela första akten med alla klädombyten och det gick väldigt bra i nästan alla byten. Samma dag så körde vi igenom hela andra akten fast utan klädombytena. Det finns fortfarande lite att finslipa på men det mesta börjar sitta nu! Jag behöver fortfarande lägga lite mer tid på mitt solo så det sitter helt perfekt till fredag!

    Och senare under dagen såg jag för första gången miniorerna göra sitt KISS-nummer och alltså... OMG!!!!!!! Eileen, Helena, Lollo och Lydia är nio och tio år gamla och vilken show de gör! Lollo och Lydia ÄR verkligen Paul Stanley och Gene Simmons! Det kommer att bli helt fantastiskt att se de köra detta nummer och det får ni väl inte missa? ;) Så köp era biljetter NU!!!

    Och igår började vi träna på parnumret med hockeykillarna! Gick helt okej och jag vill ge er killar som ställer upp en eloge! Speciellt till er juniorkillar som vågar ställa upp när resten av hela J18 och J20 är ett par riktiga MESAR och FEGISAR som inte vågar vara något annat än hockeykillar i ett lag! En sak är säkert, ni killar som ställer upp (nämner inga namn, ni vet vilka ni är), ni har nu en massa konståkningstjejer i ryggen som lär backa upp er i vått och torrt!!! ;) Åter igen, tack killar för att ni är så modiga och BAJS på resten av J18 och J20!!!

     

    Idag är det som sagt påskafton men också mammas födelsedag så jag passar på att önska Berit Hargefeldt ett MEGASTORT GRATTIS på födelsedagen! Älskar dig!<3

    Vi får väl se vad dagen för med sig men familjen har i alla fall börjat den med att ge mamma ett av de största påskägg jag någon sett, fyllt med alla presenter!!! :D

     

    Till er andra, åter igen ett stort GLAD PÅSK och hoppas att eran påskafton blir asnajs!!!

     

    Tack och hej, påsktjej! :D



    Riktiga KISS??? ;)

    Från vänster: Eileen, Lollo, Helena och Lydia


    Jag och syrran fick den här bilden av Eileen och Helena igår! Tack tjejer! :D <3


    Största påskägget ever????

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback