Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Träning, Frimis och OS

    Ett kortare inlägg bara för att jag har lust! :)
    Veckan har varit alldeles utmärkt med mycket träning och även tid som tränare. Har sett framsteg i både min egen och mina åkares träning. Jag har fortfarande en liten bit kvar till Axeln från Lidköpingslägret men jag är mycket hoppfull! Är inte längre orolig för att hoppa den!
    Dubbelhoppen går riktigt bra. Dubbel-dubbelkombinationerna är tillbaka i nästan full kraft och det är väldigt skönt! :D Har även klippt om musiken till långprogrammet. Jag är dock fortfarande i ett desperat behov av förslag på musik till kortprogrammet. Någon som har något förslag? Skulle gärna vilja ha något jazzigt. Om ni har något förslag, dra då gärna iväg en kommentar i kommentarsfältet. Tack! :)
     
    Nu nog om konståkning. I fredags kväll var det utgång (om någon trevlig själ kommer på ett bättre ord att beskriva krogen med så snälla, dela med er av de tankarna till mig för fortfarande så hatar jag verkligen ordet "utgång") på Frimis och Carro fick följa med för första gången eftersom hon nu är 18 år! I slutändan så liknade hennes dansstil ganska så mycket min! :P Tack fina vänner som gjorde kvällen minnesvärd och underhållande!
     
    Helgen har bestått till 95 % av att titta på OS på TV! Gratulerar alla svenska medjörer, speciellt Fredrik Lööf och Max Salminen som på förmiddagen tog GULD i starbåtsklassen i segling! STORT GRATTIS!!! :D
    Nu ikväll drog jag, sis och kusin Simon iväg till Prästryggen i Frövi och tog oss ett dopp i det blå. För att vara exakt, mitt första dopp för den här sommaren! Bättre sent än aldrig och jag hoppas inte att det är det sista doppet för sommaren heller. En fin härlig kväll i alla fall! :)
     
    Med det ska jag nu dra mig tillbaka till TV:n igen. Herrarnas 100-metersfinal väntar! HEJA BOLT!!!!!!!!!!! :D
     
    Tack och bock, måttstock! :)
     
    Malin, jag och Carro! :)
     
    Linn, Carlsson och Jenny! :)
     
    Grattis till guldet!!! :D

    Kommentarer
    Postat av: Maria

    "it's oh so quiet" med Björk. Är lite udda jazzig låt med attityd. Går kanske att klippa om till kortprogram? Häksn Maria L

    2012-08-05 @ 22:03:09
    Postat av: Webmaster Bea

    Ska absolut ge förslaget en fundering! :)

    2012-08-08 @ 11:00:10
    URL: http://bmrhskating.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback