Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Tre små ord...

     
    Detta kommer officiellt att bli det mest random och konstigaste inlägg jag någonsin har skrivit. Ni som inte bryr er behöver inte läsa men just nu så... Måste. Jag. Få. Skriva. Av. Mig. Annars. Blir. Jag. Galen...
     
    Människor... Vad har jag gett mig in på? Om jag vetat att det skulle vara så här smärtsamt att vara beroende så hade jag aldrig låtit det här gå så här långt...
    Jag mår inge bra just nu... och uppenbarligen så känner VÄLDIGT MÅNGA som jag. Bara Steven Moffat kan få halva världen att gå totalt bananas genom att avslöja tre små ord: "Rat", "Wedding" och "Bow". Det är det där sista ordet som ger mig en VÄLDIGT DÅLIG känsla i magen... Fans över hela världen tror just nu att det ska syfta på "His Last Bow" och om så är fallet så betyder det att säsong tre i slutet av 2013 (i Sverige, början av 2014) kommer att bli den sista av "Sherlock" ever... Som sagt, jag mår verkligen inte bra just nu...
    Nu älskar ju i för sig Moffat och Gatiss att leka med sin fanbas hjärnor och göra dem galna så visst behöver inte det här betyda att säsong tre blir den sista. Det vore grymt av dem om det blev den sista säsongen. Det får inte bli den sista säsongen... DET FÅR INTE!!!
     
    Kolla på mig! Jag förlorar fattningen för att min favoritserie kanske (???????) ska lägga ner om två år! Hur fixade folk väntan mellan säsong ett (2010) och säsong två (2012)? Steven Moffat, du är en OND MAN! Och jag skulle aldrig ha låtit det här beroendet gå så här långt! Jag är en galen människa! ARRRRGHHH!!!!!!!!!!
     
     
    Jag ber dig, Moffat! Du lät väl inte fansen gå igenom Reichenbach för att sedan göra på det här sättet??? :'(((
     
    Phuuu... Nu har jag skrivit av mig. Tack för det, bloggen. :) Nu kan jag gå till sängs lite lugnare.
     
    PS. Första fyra sekunderna av det här klippet (http://www.youtube.com/watch?v=ty5hZ2hqjfg) från Reichenbach passar ganska bra in på eran förmodade reaktion på det här inlägget och mitt svar på tal. Hehe ;)
     
    Tack och godnatt, mina läsare! Jag älskar er! <3

    Kommentarer
    Postat av: Rebecka

    Jag är också galen Bea ditt fel! <3<3<3<3

    2012-10-15 @ 18:26:30
    URL: http://rebeckamannila.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback