Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Träning, Isshow och Titanic 3D

    Var länge sen det blev ett inlägg här så nu är det väl dags!
    Senaste två veckorna har varit helt okej. Får erkänna att jag har fått kämpa mer än vanligt med humöret på träningarna men har blivit piggare efter att jag börjat äta regelbunden frukost, så visst, humöret är gott och väl på väg upp och så väl hoppen! Bra salchow den här veckan! En vecka kvar till tävlingen i Enköping så det är bara att kötta och sen gå in nästa helg och bara ha sjukt kul och lita på sin förmåga! :D
    För övrigt kan jag berätta att senaste veckorna fört med sig en hel del nya hopp i klubben. Andrea har fått tillbaka sin dubbel axel, Sarah har äntligen stått sin dubbel lutz och Karolina har äntligen stått sin enkel axel! Nu är det bara att träna på och stå några fler dubbelhopp och tripplar innan isshowen i april!
    På tal om isshowen så sitter jag just nu och klipper ihop reklamfilmen till showen! Den kommer att bli awesome och blir rejält sugen på isshow så när biljetterna släpps, gott folk, KÖP!!! Isshowen är den 13-14 april och temat är "Let's Rock"!!!
    Också kan jag upplysa om att det är 56 dagar kvar till premiären av "Titanic 3D" och att jag hoppas att det inte är isshowsträning hela den dagen för jag vill verkligen dela denna upplevelse med mina kära konståkningsvänner! <3
    Men för nu, tack och hej, leverpastej!

    PS. Jag tycker den här tjejen är ganska vig... XD
    http://www.youtube.com/watch?v=NMX5YbLKRNQ&feature=related



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback