Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Sjuka och TV-kväll!!!

    Det känns inte som om detta har varit den bästa veckan i mitt liv direkt... men det blev bättre :)
    Det började med en galen magsjuka (eller kräksjuka eller matförgiftning eller vad det nu var) som pumpade ut mig fullständigt. Har varit helt slut hela veckan och har knappt orkat någonting och har fått tagit det extremt lugnt på träningarna senaste dagarna. Eftersom jag för tillfället inte ens orkar ta mig igenom ett långprogram så har jag fått strukit mig från tävlingen i Enköping. Känns tråkigt men ändå skönt för jag känner i kroppen att jag inte hade kunnat prestera som jag brukar och då är det inte kul att tävla om jag inte kan göra mitt bästa. Så nu vilar jag upp mig i helgen istället så jag kan kötta järnet på träningarna nästa vecka! Jag ska i alla fall åka upp och titta på tävlingarna imorgon. Lycka till alla mina kära konståkningsvänner som tävlar!!! :D <3
    Men nu till lite positiva nyheter!!! Fick veta på isshowsmötet i tisdags att jag kommer få åka solo på showen! Weiii!!! Mer än så avslöjar jag inte för nu... Kom till Behrn Arena 13-14 april så får ni veta mer. ;)
    I torsdags var det visning av selen på Trängen 2 och Kristoffer Berntsson var där och hade liten uppvisning. Ni andra får säga vad ni vill men jag tycker fortfarande att det är coolt att ha fått träffa honom två gånger på en säsong! ;)
    Ikväll då blir det god mat med familj och min kära vän Carlsson, Melodifestivalen och sen "SHERLOCK" som förresten är min nya favoritserie! En modern version av Sherlock Holmes. Rekommenderar verkligen!!!
    Nu ska jag ta och vila upp mig lite till :)
    Bye for now! <3

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback