Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Veckan hittills och kommande

    Galen träningsvecka och än är den inte slut!
    Träningen har gått helt okej denna vecka och jag känner verkligen att jag är tillbaka efter sjukan vilket känns sjukt skönt. Det har också varit mycket isshowsträning och snart är del 1 av showen nästan klar. Och tro mig... Det blir bra!!! Och nu äntligen har vi fått tillgång till omklädningsrum på Trängen 2 och det är såååå skönt att slippa sitta på läktaren och knyta skridskorna! :P Och vi har till och med haft mikro i omklädningsrummet, vilken lyx! :P
    Veckan kommer fortsätta med mer träning imorgon, tränare på skridskoskolan och sen utgång (Ååå jag hatar det ordet men vad ska man kalla det annars liksom?) med bästa konståkarna Jenny, Carlsson och Elise! :D
    Hoppas även att jag får mitt paket imorgon från cdon.com med säsong 1 av "Sherlock". Jag sa ju att jag skulle tjata sönder om denna fantastiska serie hela veckan! ;)
    Helgen fortsätter med att vara tränare på stjärntävlingen i Örebro! Jag är säker på att jag kommer stå där vid sargen och vara mycket stolt över mina duktiga, smarta och fina tjejer som alla har förbättrats under säsongen. Till er, det är alltid ett nöje att träna er! :) <3
    Här kommer lite bilder från veckan!

    Fotograf: Malin Ottén XD
    (Förlåt, Malin men bilden var så rolig så jag var bara tvungen :P)
    Från pysselkvällen ikväll <3


    Kommentarer
    Postat av: Mickis!!

    Hahaha!!

    Vilka snyggingar!!! <3 ;)

    2012-02-24 @ 22:37:01
    Postat av: Elise

    åh så fina bilder <3

    2012-02-29 @ 23:24:46
    URL: http://elisefis.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback