Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Stolt tränare!!!

    Helgen har bara börjat men det har redan hänt så mycket!!!
    Börjar väl med att efter att ha skottat snö på hockeymatchen bar det av till Strömpis för en utekväll som var helt underbar! Så roligt med en kväll med bara girlsen! Var länge sen jag träffade nytt folk också så det kändes nästan hälsosamt. Nästa gång får bli snart igen! :)
    Men nu till dagens stjärntävling på Behrn Arena!
    Jag kan bara börja med att säga att det var ett av de stoltaste ögonblicken hittills i min korta men intensiva tränarkarriär! Alla mina tjejor levde upp eller överträffade förväntningarna! Lollos utstrålning, Helenas fart, Lovisas skarpa rörelser, Joses perfekta Axlar för första gången på tävling, Sofias makalösa tävlingsinstinkt, Karros lutz-axel, Lydias nyfunna fart, Eileens skridskoåkning, Ellas enastående inlevelse, Alicias Axel och Nellies nyfunna självförtroende! Finns så mycket att nämna men mina tre absolut starkaste minnen är:
    • Joses program med två perfekta Axlar! Äntligen fick du till det och fick visa precis hur bra du är, gumman! Nu är det att träna på skridskoåkningen ännu mer och sen är du också på väg upp i B-klasserna! Stort grattis till andraplatsen!
    • Sofias program! På första tävlingen någonsin går hon in och överträffar sig själv mer än någon trodde var möjligt. Uppenbarligen finns där i dig en enorm tävlingsinstinkt och det ska utnyttjas! Stort grattis till tredjeplatsen!
    • Ellas inlevelse! Du har inte det svåraste tekniska programmet men du är smart och vet att du måste jobba extra mycket på presentationen för att kompensera detta. Det gjorde du verkligen idag! Jag stod vid sargen och var helt tårögd! Stort grattis till andraplatsen!
    Nu är det bara att träna på de sista månaderna av säsongen och visa allt ni kan på isshowen, tjejer! Jag vet att ni kan åka uppvisningsprogram som världsstjärnor! Slutligen, stort grattis till alla era framgångar i år, mina girls! Jag älskar er! <3

    En uppenbarligen stolt tränare säger tack och adjö för nu! Nu ska jag gotta mig i min nyköpta DVD-box (Gissa serien? ;)
    Hej svejs!






    Kommentarer
    Postat av: Elise

    i killarnas omklädningsrum?!!!!!!

    2012-02-29 @ 23:26:07
    URL: http://elisefis.blogg.se/
    Postat av: Bea

    Yes! ;)

    2012-03-01 @ 13:38:00
    URL: http://bmrhskating.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback