Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Ibland är världen en sjuk plats!

    Blev så sjukt illa berörd i morse när jag läste om JonBenét Ramsey som bland annat deltog i skönhetstävlingar för barn. Annandag jul 1996 hittades hon mördad, strypt och våldtagen, i källaren i huset där hennes familj bodde. Det värsta av allt?: Hon var bara 6 år gammal!!! Får rysningar i hela kroppen... Lilla gumman... som aldrig fick leva sitt liv. Mordet är fortfarande olöst... Boken ”Älskade Syster” är löst baserad på denna händelse.

    Träningen var sjukt lärorik idag när vi hade besök från danska mästarinnan Anita. Kul att se tripplar på Trängen 2. Mäktigt!

    Nu hoppas jag på en god natts sömn!

    Godnatt folks! :D


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback