Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Tränare på tävling i Linköping

    Helgen bestod till stor del av Linköping och Cloetta Center där man var med som tränare på LKF-Trofén. Alla mina tjejor, Eileen, Lovisa, Karin och Josefin, kämpade igenom sina program och åkte mycket bra. Nu åker vi hem och finslipar på det som behövs för att de ska bli ännu bättre. Jag är så stolt över er, tjejer! Det är jag alltid!!! På bilden är Eileen, 9 år, som kom 2:a i Minior C. Grattis!!!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback