Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Tränare på tävling i Trollhättan

    Igår följde jag med som tränare till klubbtävlingen i Trollhättan där Sarah och Estelle tävlade i Ungdom B 15 1. Förutom att man var tvungen att gå upp kl 5:00 så var det en sjukt kul resa! :D
    Själva tävlingen gick mycket bra för mina tjejer:
    • Estelle gjorde det hon kunde och fick för första gången plus på sin himmelspiruett. Även många hopp var denna gång fullroterade och hon stod sin dubbel ögel men på grund av lite minus blev poängen slutligen någonting på 20,00 (Återkommer med exakt poäng) som var personligt rekord och hon slutade 8:a i tävlingen! Bra jobbat, Estelle!!! Ta med dig det positiva från den här tävlingen! :D
    • Sarah åkte ett jättebra program och stod för första gången sin dubbel-dubbelkombination på tävling. Även flippen var bra! Den enda plumpen i protokollet var en flopp på en dubbel ögel som gick lite för fort. Men annars, vilket program! Farten var makalös och det syntes redan i första skäret att det här kommer att bli bra! Hennes poäng blev någonting på 25,00 (Återkommer med exakt poäng) och hon slutade på 3:e plats! Grattis Sarah!!! :D

    Idag blir det träning som vanligt och är sjukt taggad för salchow!!!

    Hej svejs!

    Kommentarer
    Postat av: Sarah Jonsson

    Tack Bea :) <3

    2012-02-01 @ 14:48:14
    Postat av: Elise ♥

    Bea!! Ett nytt inlägg, manchmal?? :D

    2012-02-09 @ 22:51:52

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback