Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Välkommen till en blogg om konståkning och sånt!

    Välkommen till min lilla plats här på webben! Efter lite påtryckningar som ville att jag skulle starta en blogg så har jag nu gjort det. Hoppas att den ska vara intressant och jag ska försöka skriva så ofta som jag kan! Detta är alltså jag: En tjej på 19 år vars liv till större delen levs i en ishall! ;)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback