Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Snart dags att åka!!!

    Tänkte hinna blogga en snabbis innan det bär av till Linköping och sen till Mölndal!
    Yes, nu är det alltså dags snart att åka till Mölndal!!! Är sjukt taggad efter att ha åkt ett bra långprogram igår och ett bra kortprogram idag! Känner att jag behöver en träning till (vilket jag också har) sen är jag fullt redo för Elitserien!!!
    Mickis ligger just nu i soffan här hemma hos mig och jag är helt säker på att hon är sjukt taggad även hon! Vi har precis proppat oss fulla på pasta Carbonara! :P
    På måndag morgon blir det ett fullt inlägg på bloggen om tävlingen så fram till dess, ha det najs!
    Slutligen:
    "I may be on the side of the angels, but don't think for one second that I'm one of them" // SH
    So long, people!!! :D



    Kommentarer
    Postat av: Lydia o Maria

    Lycka till! Vi håller alla tummar! Kram Lydia o Maria

    2012-03-02 @ 12:06:14
    Postat av: Antonia

    Lycka till Bea! Kör så de ryker! Håller tummarna för dig! KRAM

    2012-03-02 @ 12:47:08
    Postat av: Filippa

    Lycka till Bea och Mickis jag håller tummarna för er !!!!!!

    2012-03-02 @ 14:34:36
    Postat av: Bea

    Tack alla ni som önskat mig lycka till!!! :D Imorgon kommer det en sammanfattning om helgens åk och tävlingen allt som allt. Missa inte det!!! :D

    2012-03-04 @ 19:46:39
    URL: http://bmrhskating.blogg.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback