Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Världens bästa vänner och annat smått och gott

    Veckan har haft blandat resultat...
    Alla träningar har gått helt okej fram tills idag då allt typ gick skit! Har fortfarande kvar en himla förkylning i kroppen som vägrar släppa taget och det gör mig skittrött på träningarna! Himla bajs skit!!! :( Fast jag måste säga att jag har nog världens finaste vänner! <3 Efter att idag ha åkt det typ sämsta långprogrammet någonsin så kommer en och klappar mig på axeln och två kommer och ger mig en kram! (Ni vet vilka ni är! <3) Jag var så himla ledsen och besviken just då men ni bokstavligen räddade min dag från depression! Tack ni fina konståkare som förstår frustrationen när träningen går bajs. Tack!!! <3
    Ja ja, korta har gått bra den här veckan i alla fall och isshowsträningarna går bra de också förutom mitt lilla fall på en toeloop i ett nummer i tisdags då linnet olyckligtvis åkte upp och isen skrapade upp ett ganska snyggt (och stort) skrapsår i ryggslutet. Tänkte lägga upp en bild men jag tror nog att jag besparar er den synen...
    Och vi fick årets isshowströjor i onsdags! Det gillar vi starkt! :D
    Hmm ja det får väl summera den här veckan :)
    Au revoir for now! :)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback