Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Träningscomeback och Reinfeldts nattöppna daghem

    Var lite sugen på ett morgoninlägg!
    Hur var egentligen gårdagen? Betydligt mycket bättre än i fredags i alla fall om man tittar på resultatet på träningen. Mår i för sig bättre i kroppen än i fredags också men jag var också så mycket lugnare än då. Idag är det träning på Behrn och ett långprogram som ska köras. Måste hitta samma lugn som jag gjorde igår. Då funkar allt! :) På fredag morgon drar vi till Sandviken och SKF-trofén.
    Till alla er som tycker att jag sover länge på dagarna kan jag berätta att jag idag gick upp kl 8:00. Ja, nu kontrar ni med "Då var jag redan i skolan!" och då säger jag att jag har gjort mina 13 år i skolan och jag lovade mig själv redan i trean (på gymnasiet) att jag skulle ta minst ett sabbatsår efter studenten så det är det jag gör nu. Tro mig, det finns nog betydligt många fler som sover längre på dagarna än jag. ;)
    Ska försöka sätta mig nu och sy lite paljetter på isshowskläderna fram tills bussen går. Ett evighetsgöra utan dess like men som konståkare så är man ganska så van vid det här laget. :P
    Slutligen, dagens rubrik: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14548647.ab
    "Reinfeldt vill ha fler nattöppna daghem"... Hmm... Är det inte meningen att ett daghem ska vara öppet på dagen? Annars är det väl bara ett, vad ska man säga... hem? :P
    Bai bai, chicken thai!




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback