Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Snart dags att åka... igen!!!

    Känns lite deja vu det här men här kommer en snabb uppdatering innan det snart bär av mot tävling i Västra Frölunda!

     

    Ja, det är dags för tävling även den här helgen och det ska faktiskt bli jättekul! Jag kände mig så osäker och nervös i början av veckan. Allt kändes så svårt men gårdagens träning gick jätte, jätte, JÄTTEBRA så nu känner jag att jag är tillbaka, både mentalt och i kroppen! Ska snart ta bussen in till stan för träning kl 15:00 och sen åker vi iväg mot Götet! Vi ska till och med sova på samma hotell som förra helgen! AWESOME! :P

    Annars har veckan varit helt okej! I onsdags så fotade vi till isshowsaffischerna! Har inte sett några bilder än men vi såg grymma ut så jag är alldeles coollugn och vet att bilderna blir skitbra!!! Jag ÄLSKADE mitt hår!!! Fullständigt misshandlat var det med MASSA vax och ÄNNU MER hårspray men grymt coolt var det!!! :P Det kändes verkligen som om isshowen var nära när vi hade på oss kläderna och allt men det är några veckor kvar fortfarande... Vilket ger er andra som inte har köpt biljetter än möjlighet att hinna göra det för ni får bara inte missa "IT'S SHOWTIME ON ICE 2012"!!!!!!! Köp era biljetter av mig eller på ticnet.se (men Hargefeldts service är mycket bättre så jag rekommenderar den! ;)

     

    Så tillbaka till deja vu nu, på måndag morgon blir det ett fullt inlägg på bloggen om tävlingen så fram till dess, ha det najs!

     

    Bai bai! :D



    Fina tjejer! <3 I love you! <3





    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback