Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Markträning in the rain och nyklippt

    Måste bara få berätta lite om gårdagens markträning!!!

    Vilket himla skitväder! Det var ju för hela friden konstant regn i sex timmar och just när jag skriver det här så regnar det åter igen!!! :( Men vad gjorde konståkarna igår? Ställde de in sin markträning? Nej, de var ute och sprang/cyklade 70/20-intervaller i alla fall! ;) Haha, var blöt ända in till underkläderna men så är det att vara satsande idrottare. Bra jobbat och en extra eloge ger jag till Irma, Emilia, Moa, Cecilia, Isabelle, Rut och Nana som jag var tränare för igår och som tränade bra och höll humöret uppe trotts regnet! Och till resten av konståkarna: Wihooo! Det är livskvalité att få dela en sådan här markträning med er! <3 Dessutom kan jag meddela att jag tydligen har uppfunnit Iphone-paraplyet! ;)

    Idag klippte jag äntligen håret igen. Det har varit så långt (Ja, långt för att vara mitt hår) och tungt på sista tiden så det är sjukt skönt att det nu är kort och lätt igen. Senast jag klippte håret var ju veckan innan DM så det var ett tag sen. Då blev det i för sig också extremt kort. Det är därför jag har kunnat vänta så länge till den här klippningen. :) Det har funnits folk som frågat om jag ska låta håret växa ut och jag kan säga... absolut NEJ! Jag älskar verkligen att ha kort hår. Jag är fullt ärlig när jag säger att det är absolut ett av de bästa beslut jag någonsin tagit att klippa håret kort. Det känns helt rätt, det känns som jag! :D

    Nu ska här klippas lite mer isshow för imorgon är det nytt ljud och ljus-möte. Och kolla ut, nu är det ju sol ute! :D

     

    Ha en trevlig helg! Hej svejs! Bye bye! :)

     

    Duktiga tjejor! :D


    Glada tjejor!!! :D



    Hittade igår den här jättefina bilden på mig och Lollo Bäck när vi kramas efter isshowen. Livet har verkligen sina underbara stunder! <3


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback