Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Tränarkurs steg 2B och snart på is igen

    Här kommer lite om helgen och kommande...

    Japp, i helgen var jag alltså på tränarkurs steg 2B på idrottens hus här i Örebro. Vi har fått lära oss allt från en ledares egenskaper till hur man tar varandras puls. Dessutom gjorde jag mitt första skriftliga prov sen jag tog studenten... Hade glömt bort hur nervös man är inför prov! :S Men jag känner att jag har fått med mig nya bekantskaper och mycket ny kunskap för att kunna bli en ännu bättre tränare så att jag kan hjälpa mina tjejor att bli ännu bättre! :) Tack för en jättetrevlig helg, alla framtida supertränare!!!

    Och nu på onsdag så ska jag få stå på skridskor igen när vi drar till Linköping för några timmars träning! CAN'T WAIT!!! :D Får ta och sätta på mig skridskorna lite imorgon så man inte får ont när man börjar köra igen. Det har hänt alldeles för många gånger...

    Idag blir det fysträning i Karslund med alla konståkare och ikväll blir det ännu mer isshowsredigering. Blev inte så särskilt innehållsrikt, det här inlägget. :P Imorgon får jag skriva lite mer när jag presenterar mina favoritcitat!

     

    Tills dess, bye och farväl, knubbsäl! :P

     

    Kursens deltagare!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback