Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Test, kusinbarn och Bond... James Bond

     

    Hade tänkt skriva tidigare i veckan men det blev inte av på min lediga dag i torsdags så det kommer ett kortare inlägg nu. :)

    Yes, det har hänt en del i veckan. I tisdags var det test här i Örebro! När man står där och ser alla som ska testa, hur nervösa de är och pressen de känner, då är man väldigt lycklig över att man själv är förbi just den typen av tester. Jag minns själv hur det kändes... För att inte behöva censurera mig själv, trevligt kan man inte direkt säga att det var… :S Därför stort GRATTIS till alla ni som klarade era tester! Speciellt grattis till ni som bytte grupp! :D Och till er som missade era tester: Det kommer motgångar, det kommer stunder då man bara vill bryta ihop och aldrig resa sig igen men kom då ihåg, mina tjejor, att om man då reser sig så blir man starkare än någonsin. Det finns folk runt omkring er som kommer att peppa er och hjälpa er så mycket de kan för att ni ska kunna göra det! Men styrkan och kraften till att faktiskt göra det måste ni hitta själva och det vet jag att ni kan! Jag tror och kommer alltid att tro på er allihopa! :D

     

    Den egna träningen gick riktigt awesome i början av veckan! Dubbel axeln har inte varit såhär bra sedan Lidköpingslägret och dubbehoppen har också känts bra. Dock har jag varit orolig för mitt överanvändande av smärtstillande och har nu i två dagar kört med Voltaren-salva istället. Det gör ondare men jag vill inte riskera min kropps välbefinnande eller mitt hjärta för någon enstaka träning. Det har gått lite knackigare senaste två dagarna men kommer jag bara över den där spärren i huvudet att det gör ont så funkar träningen också utan smärtstillande. Det gör ju mer ont att ramla för man inte vågat hoppa upp än att stå och tryckt ifrån! Är i alla fall HOPPFULL! ;)))

     

    Kusinerna Nordin är hemma den här helgen och Samuel och Rebecka hade med sig sin 2 månader gamla Engla. Vilken liten sötnos!!!!!!!!!!! :D Det var väldigt länge sedan jag höll i en bebis och man känner sig ju helt förkrossad när hon börjar gråta men också helt överlycklig när hon ler mot en! Har jag förresten någon gång nämnt hur mycket jag älskar mina kusiner? Ni är storasyskonen som jag aldrig fick! <3

     

    Ikväll ska jag på "Skyfall", det vill säga BOND... JAMES BOND, tillsammans med min Jonathan. <3 Har nog aldrig haft såhär höga förväntningar på en Bond-film så det är bara att spänna fast säkerhetsbältet och förbereda sig på en grym bioupplevelse!!! :D

     

    Nä, nu är det snart foodtime så jag tackar för mig för nu!

     

    Hasta la vista, baby säger HARGEFELDT... BEATRICE HARGEFELDT (Nä, det där klingade inte riktigt lika epic ;P)

     

    Hade även klubbfotografering i måndags och vi passade på att ta lite egna bilder också. ;) Från vänster: Carro, Mells, Andrea, Carlsson och Webmaster herself. 
     
    Vad finns i pappas matchtröja??? I detta fall Carlsson och Belbo :P
     
    Nä men tjenare, James!!! :P

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback