Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Träning, koreografi och mer där till

     

    Ett kvällsinlägg såhär på kvällskvisten en fin måndagkväll. ;)

    Ja, vad har hänt egentligen sedan det senaste inlägget? Träningen har gått helt okej även om ryggen fortfarande krånglar. Dags att slå en signal till den där naprapaten någon dag. Men hoppkombinationerna går mycket bättre nu! Jag har också börjat träna korta för elitserietävlingen om drygt två veckor så nu innehåller det två tripplar. Går okej men känns lite annorlunda. En gång i framtiden ska jag kunna åka korta och veta att jag har de där tripplarna i min repertoar även om de inte finns där riktigt än. ;)

    Dessutom så börjar vi närma oss ett slut på jobbet med kortprogramsklänningen och den blir grymt snygg! :D Nu är det bara paljetter och stenar kvar som ska på... Hmm, det är egentligen inte så bara... :S

     

    Har gjort en hel del koreografi i veckan och mer är att komma! Till Karin, som jag snart är klar med, vill jag säga; vilken skillnad i fart och uttryck mot förut! :D Det kommer att bli GRYMT! Det märks verkligen hur mycket du älskar musiken och det måste vara minst lika mycket som jag gör det! :D Nu i veckan så ska det göras koreografi åt Antonia och hennes musik är något alldeles unikt! ;) Det kommer bli ett häftigt program det med! ;)

     

    Veckan avslutades hos Jonathan och nu har jag träffat hela tjocka släkten. :P Var lite nervös men det gick jättebra! Slutade med att jag satt och diskuterade med hans mormor, mormors man och mosters man om att Örebros konståkare inte har is i staden under sommarhalvåret. :P Tack för en underbar helg, min älskling! <3

     

    Vad har hänt med längden på mina inlägg??? De känns så... korta... :P

     

    Baj baj, kinapaj!

     

    Är det någon som kommer ihåg när jag hade långt hår? ;)

    Kommentarer
    Postat av: elise

    Halleluliah för korta och snabblästa inlägg ;) och jag minns mycket väl när du hade det där håret! kramis

    2012-10-01 @ 21:55:27
    URL: http://elisefis.blogg.se
    Postat av: Malin

    Hejsan kan du kanske blogga oftare?

    2012-10-08 @ 22:46:36
    Postat av: Webmaster Bea

    Halloj Malin! Det har varit en hel del nu och jag skriver inte så fort när jag väl skriver inlägg men imorgon kväll ska jag få ihop ett inlägg om veckan, resten och kommande. Ska bli bättre med bloggandet, jag lovar! ;)
    Kram!
    // Webmaster Bea

    2012-10-08 @ 23:31:14
    URL: http://bmrhskating.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback