Om

Min profilbild

Beatrice Myrthel Rebecka Hargefeldt

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej/kvinna på 21 år vars liv består till 100 % av konståkning, musik, filmredigering och numera också plugg på universitetet! Här kommer jag dela med mig av mina tankar och min syn på livet.

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0

    Ny design, episod på blodcentralen och <3

     

    Jag är åter igen ledsen för att jag har varit seg att uppdatera på bloggen! Men nu ska jag sätta mig ner och förklara lite.

    Som ni ser så är den nya designen nu uppe på bloggen sedan en vecka tillbaka. Som jag nämnde förut så är den gjord av min fantastiska syssling Amanda Thorstenson. Det är även hon som har fotat och redigerat bilderna till headern. Headern har alltså tema "Obsessions - Tre sidor av mig själv" och ja, det är inte så svårt att se vilka det är. ;) Grymt häftigt blev det! Tack kära syssling för all hjälp! :D

     

    Lämnade blod i måndags igen och det blev en minst sagt spännande/obehaglig upplevelse. När själva tappningen är klar så börjar jag plötsligt må jätteilla. Några sekunder senare står tre sköterskor över mig där i stolen och det är då det känns som om hela världen bara tippar åt sidan och jag blir helt kallsvettig. :S Det är klart sådant händer någon gång ibland på blodcentralen och då i måndags så hände det mig... Vill klargöra att jag hade ätit mycket frukost den här gången så det kan inte ha varit det. Jaja, får väl hålla tummarna för nästa gång att inget liknande händer då. Det är ju några månader dit i alla fall.

     

    Träningen igår kändes bättre än den gjort veckan innan och det gjorde även ryggen. Vi jobbade mycket teknik igår i hoppen och jag kände för min egen del att det verkligen behövdes. Flippen blev mycket bättre. :) Nu hoppas vi att ryggen är på väg tillbaka till sitt normala skick och jag fortsätter med att ligga på golvet och stärka upp den. 

    Och sedan är det ju svårt att inte prata om att jag har fått en ny otroligt viktig person i mitt liv! Grattis, mitt hjärta på födelsedagen!!! Världen blev en mycket bättre plats nu när jag vet att du finns i den! <3

     

    Avslutar med en sista tanke... Hur är det möjligt att av 13 nomineringar så vann inte "Sherlock" en enda Emmy????? Amerikanarna vet för hela friden inte vad bra TV är om man så trycker upp det i fejsen på dem!!!

    Och jag som var så rädd att det här inlägget skulle bli så himla långt. :P

     

    Med det så tackar jag för mig!

     

    Farväl, vattenkärl! 

     

    En hårsprayholics bekännelser...

    Kommentarer
    Postat av: Sofia

    Kan du inte lägga upp lite bilder på dig o din kille?:)

    2012-09-26 @ 10:39:50

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback